دیدار مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس با نماینده ولی‌فقیه در خرم‌آباد

دیدار مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس با نماینده ولی‌فقیه در خرم‌آباد

به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر، دکتر حسین رحمتی، مالک باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، و آقای ایرج سپهوند، مدیرعامل باشگاه، با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه خرم‌آباد، دیدار کردند. در این دیدار، دکتر حسین رحمتی گزارشی از وضعیت باشگاه ارائه داد. وی ضمن اشاره

ورزشکاران لرستانی در رقابتهای بوکس قهرمانی نوجوانان ونونهالان آسیا

ورزشکاران لرستانی در رقابتهای بوکس قهرمانی نوجوانان ونونهالان آسیا

✍️ایرج درویشی پلیمریهای ملی پوش امروز برروی رینگ می‌روند. عصرامروزمسابقات مرحله یک چهارم نهایی بوکس قهرمانی نوجوانان ونونهالان آسیا ادامه می یابد و بوکسور های پلیمری خلیج فارس خرم آباد که عضوتیم ملی ایران‌می باشند به مصاف حریفانشان برروی رینگ خواهند رفت ‌دروزن ۶۰ کیلوگرم محمدبیرانوندبوکسور لرستانی باشاکر جانوف ازبکستانی پیکارخواهد کرد ودرو‌زن۷۰ کیلواین رقابتها

کسب مدال نقره مسابقات پارالمپیک توسط بازیکن پاشگاه پلیمر نوین خلیج فارس خرم آباد

کسب مدال نقره مسابقات پارالمپیک توسط بازیکن پاشگاه پلیمر نوین خلیج فارس خرم آباد

🥈دونده باشگاه پلیمر نوین خلیج فارس خرم آباد فینالیست شدودرفینال به مدال نقره دست پیداکرد. 🥈دوازدهمین مدال ایران در #پارالمپیک۲۰۲۴ 🥈هاجر صفرزاده در فینال دوی ۴۰۰ متر با ثبت زمان ۵۵.۳۹ و شکستن رکورد آسیا در رتبه دوم مسابقه را به پایان رساند و به مدال نقره رسید.✅پایگاه خبری اندیشه زاگرس

کسب مقام سوم تیم باشگاه پلیمر نوین خلیج فارس خرم آباد(بانوان) در  مسابقات باشگاهی کشور

کسب مقام سوم تیم باشگاه پلیمر نوین خلیج فارس خرم آباد(بانوان) در مسابقات باشگاهی کشور

به گزارش روابط عمومی باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد، در پایان پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش دختران که به میزبانی مجموعه شریعتی کرج برگزار شد تیم کاراماشین‌آرنا با مجموع ۶۳۸ امتیاز قهرمان پس از کاراماشین تیم‌های چادرملو اردکان و تیم‌پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به ترتیب با ۴۰۸ و ۲۸۶ امتیاز نایب

نائب قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان باشگاه های کشور

نائب قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان باشگاه های کشور

پنجمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور در بخش پسران با نائب قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج.فارس خرم آباد ، در پایان پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش پسران که به میزبانی مجموعه شریعتی کرج برگزار شد