دیدار مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس با نماینده ولیفقیه در خرمآباد
به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر، دکتر حسین رحمتی، مالک باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرمآباد، و آقای ایرج سپهوند، مدیرعامل باشگاه، با حجتالاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولیفقیه و امامجمعه خرمآباد، دیدار کردند. در این دیدار، دکتر حسین رحمتی گزارشی از وضعیت باشگاه ارائه داد. وی ضمن اشاره


