نائب قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در رقابت های دو و میدانی قهرمانی جوانان باشگاه های کشور
پنجمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی جوانان باشگاههای کشور در بخش پسران با نائب قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج.فارس خرم آباد ، در پایان پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور در بخش پسران که به میزبانی مجموعه شریعتی کرج برگزار شد