خشکشدن «ویردار»؛ نماد نگهبانی از طبیعت لرستان در سایه بیتوجهی خاموش شد
درخت کهنسال «ویردار» که سالها بهعنوان یکی از نمادهای زیستمحیطی لرستان و نشانهای از احترام به طبیعت در پروژههای عمرانی شناخته میشد، پس از دورهای از آسیبدیدگی و احیا توسط نهادهای مردمی، اینبار در سایه بیتوجهی و نبود رسیدگی مسئولان، کاملاً خشک شد. این درخت بلوط چندصدساله که در حاشیه جاده خرمآباد ـ الشتر قرار


