🔺مرگ کارگر ۱۷ ساله خرمآبادی
نعمتی؛ سرپرست سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمآباد:🔹کارگر ۱۷ سالهای که در ساختمان در دست ساخت مشغول کار بود به علت عدم رعایت نکات ایمنی حین کار از طبقه سوم به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد.🔹خبر این حادثه ساعت ۱۸:۳۰ امروز از طریق تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ اطلاعرسانی شد که بلافاصله آتشنشانان ایستگاه


