رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان : اگر دستگاه های متولی پای کار بیایند کمتر از یک هفته معتادان متجاهر در استان را جمع آوری میکنیم .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری اندیشه زاگرس، سرهنگ ایوب علیپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان در نشست خبری که روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور اهالی رسانه برگزار شد اظهار داشت که حدودا دو هزار معتاد شناسنامه دار در استان داریم که تا دستگاه های متولی پای کار نیایند برای جمع آوری آنان






