انتصاب جدید در باشگاه لیگ برتری پلیمر خلیج فارس خرم آباد
امروز طی مراسمی آقای محمدمهدی تقی زاده از سوی ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه لیگ برتری پلیمر خلیج فارس خرم آباد به عنوان روابط عمومی باشگاه منصوب شد. آقای محمدمهدی تقی زاده، دانش آموخته حقوق و از خبرنگاران استان لرستان، اکنون به عنوان روابط عمومی باشگاه فعالیت خواهد کرد. این انتصاب جدید نشاندهنده توجه ویژه باشگاه





