برگزاری دوره سواد رسانهای ویژه روابط عمومیهای ادارات شهرستان پلدختر
به همت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر، دوره آموزشی سواد رسانهای ویژه روابط عمومیهای ادارات این شهرستان برگزار شد. این دوره آموزشی با تدریس غلامرضا مهرابی و عباس دارایی و با هدف ارتقای سطح آگاهی روابط عمومیها در حوزه رسانه، شیوههای صحیح خبرنویسی، اطلاعرسانی مؤثر و آگاهیبخشی به جامعه برگزار گردید.



