از مسئولین دورود، هم از فرماندار و هم از دکتر علی آبادی نماینده مردم در مجلس توقع تحرک بیشتر داریم نسبت به پروژه های بر زمین مانده به گزارش خبرنگار اندیشه زاگرس حجت الاسلام والمسلمین حسین منصوری امام جمعه موقت دورود با اشاره به پایان سال ۱۴۰۳ گفت از مسئولین دورود توقع تحرک بیشتر داریم،
از مسئولین دورود، هم از فرماندار و هم از دکتر علی آبادی نماینده مردم در مجلس توقع تحرک بیشتر داریم نسبت به پروژه های بر زمین مانده
به گزارش خبرنگار اندیشه زاگرس حجت الاسلام والمسلمین حسین منصوری امام جمعه موقت دورود با اشاره به پایان سال ۱۴۰۳ گفت از مسئولین دورود توقع تحرک بیشتر داریم، هم از فرماندار و هم از دکتر علی آبادی نماینده مردم در مجلس توقع داریم نسبت به پروژه های بر زمین مانده توجه کنند و تحرک بیشتری داشته باشند و به جای پرداختن به جابجایی نیروها تمرکز خود را برای پروژه های بر زمین مانده بگزارند
حجت الاسلام منصوری افزود فرماندار دورود باید به مردم گزارش بدهد که در یک سال گذشته چه کاری انجام داده اند همچنین نماینده مردم در مجلس که گزارش بدهند در یک سالی که از عمر نمایندگی ایشان گذشته چه اقداماتی انجام داده از همین تریبون نماز جمعه به مردم گزارش بدهید
️
خبرنگار: سید محمد موسویان

خبرنگار؛
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
دستهبندی نشدهبهمن ۲۱, ۱۴۰۴افتتاح یک واحد پرورش مرغ گوشتی ۴۰هزار قطعه ای در دورود
دستهبندی نشدهبهمن ۹, ۱۴۰۴دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۵۴ کیلو گرم انواع مواد در دورود
دستهبندی نشدهبهمن ۹, ۱۴۰۴انتصاب سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی دورود
دستهبندی نشدهبهمن ۹, ۱۴۰۴راهیابی ۵ عضو علیالبدل شورای ششم شهر دورود به عضو ثابت شورا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰